ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, July 8, 2009

tak de idea

hmmm....aku yang tengah kering kontang dengan idea tuk menulis blog....mintak maap lah ya kwn2 semua....dan untuk hari ini, pertama kalinya aku punch card dah kul 7.56 am...sebelum ni aku penah gak punch card lewat sebab hari tersangatlah hujan lebat, tak leh nak kuar umah langsung..nak masuk dalam kete apa lah lagi...tu sebab hujan lebat, tapi pagi ni tadi cuaca ok je...udahnya pas anta E in ke taska, aku pandu dgn lajunya kereta ku..hehe.....ya lah aku tak penah selewat ini, dengan kereta Myvi orange/merah yang bergerak cam kura2 dah tua (ngalahkan siput lakkk) kat depan kete aku...slow giler...ngan lesen P tergantung...adehhh aku masa lesen P dulu tak de lah slow giler sampai nyusahkan orang lain..sabar je lah.....
Pasai apa aku lambat kuar dari umah hari ni?mula2 kul 7 aku sidai kain baju kat ampaian, pastu kul 7.30 E in jaga lak....pas tu aku nengok diaper nya udah bocor, basah cadar, so aku mandikan je lah e in...e in pun asik sebut andi andi jek....tu pasal lah aku lewat.....adoooooiiiiiii

2 comments:

  1. perkara yang sama jadi pada jue harini..kebetulan pulak ye..hehe....

    ReplyDelete
  2. a'ah kekadang kiter ketandusan kan

    ReplyDelete