ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, July 24, 2009

Pizza stop & bakery shop.....

Hari selasa..hubby laling cuti...jadinya bila hubby laling cuti..susah sket lerrr aku nak berdiet dengan ketatnya...haha..mana taknya, asik suruh aku makan je padahal lunch that day dah makan kat umah MIL.....petang tu masa bawa E in pusing2..hubby laling round kat Tmn. U...rupanya dia nak beli piza......oppssss..bukan pizza hut ya.....pizza hut is coming soon..kedai tengah renovate kat sebelah kfc.....kedai piza yang kami pi kalau korang nak tahu...aku suka gak piza kat sini...lembut je doh dia bila dah siap masak...uuuuu yum yum...masa cuti semester hari tu ada gak teringin nak makan tapinya tutup lak kedai piza ni...gamaknya time student ada je dia buka kedai...adehhhh.. ya lah aku pun paham....bila ada student UPSI, income banyak masuk...
Ini antara gambar2 yg sempat aku rakam.....
bukan main lagi dua beranak ni haa..... E in melaram ngan kasut barunya.....

tu nampak fruit tart tu...dalam peti ais kat belakang ada banyak lagi..hubby laling beli 4 biji sekali...tapi keras ooooo pastrinya....tebal sangat....
E in cam besa lah..mana bagi aku ikat rambut dia....
haaa ni lerr brother yang buat piza tu..hubby laling aku siap suruh lebihkan cheese lagi...hehe

6 comments:

  1. sedapnya makan pizza.. dah lama tak pekena...

    ReplyDelete
  2. Yummy sedap betul...
    Radiah, jangan lupa singgah blog akak amik blog...
    Baru first time try2 bagi award... tak mahir lagi ni

    ReplyDelete
  3. Semalam pun kite ronda sorang2 kat belakang..
    sekali terpandang kek black forestnye... apa lg terus amek sepotong... mmg sedappp

    ReplyDelete
  4. sedapm yer pizza tu..nk mkn pizza lah..he he he

    ReplyDelete
  5. Pizza cheese lebey bestnye.. kalau kat pizza hut tak bleh mintak cheese lebeh dah.hehehe

    ReplyDelete