ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, July 13, 2009

mulai hari ini, aku kembali ke dalam bilik asal ku...

hehe..semalam, saje je aku letak gambar sahaja..hari ni aku nak bercerita sket perihal aku kembali ke dalam bilik asal ku ini....
gambar yg. memula ni....aku ditempatkan diluar bilik ku, sebab selepas aku habis pantang, 14hb. Jan. 2008 aku kembali bertugas.....isnin selasa tu aku keje, pastu rabu aku emergency leave sebab E in tetiba lak demam....khamis jumaat keje balik..next monday aku pindah keluar sebab library dapat PPT lak...memula masa AR masuk library aku masih dalam bilik lagi, pastu masa aku cuti bersalin, AR pindah masuk bilik ni.....
haaa....2 keping gambar ni lah gambar kenangan masa aku duk dalam bilik aku tu..start aku ditukarkan ke library bulan Julai 2004 hingga lah Oktober 2007 (sebab 24 Oktober 2007 aku dah kena warded kat Hospital Slim River..)soooo ini lah bilik aku dan roommate aku skang ni.....(yg. duk kat kerusi aku tengah mengecop surat tu Pak Itam namanya, dah pencen dah...)gambar bawah ni di ambil untuk buku Sejarah Perpustakaan sempena dengan Majlis Pemasyhuran Perpustakaan Tuanku Bainun pada tahun 2007...masa ni aku tengah mengandungkan E in bape bulan aaaa???tak ingat dah....masa ni perut kecik lagi....

1 comment: