ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, July 8, 2009

Kek Lapis Sarawak....

setelah beberapa hari akhirnya ada gak cerita nak aku nak kongsi dengan korang semua...hehe...hari ni aku dapat bungkusan..sekotak besar....patutnya dah sampai last week tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, hari ni dapat juga....jom kita layan cerita dan gambar ya? gambar memula di aku tangkap sabtu baru ni, baru lepas balik dari kedai pi beli barang ngan menan si E in...tu pun terpaksa gak layan E in naik neno neno..kalau idak tak mo balik lah dia...aku berdua je ngan E in sebab hubby keje....tengok ni ha..ntah apa dikerjakan menannya itu...aku belikan dia lori kecik yang diletakkan dengan ketam, kerang, penyodok plastik....tu yang dia pegang kat kedai tadi jadinya aku ambik dan bayar je lah.....
cam besa..mesti letak gambar E in dulu.... haaa nengok, botol susu yang tak habis susunya E in letak atas lori....
jeng-jeng-jeng...ni lah kotaknya....besarkan?




ada 16 biji kek lapis sarawak pelbagai perasa....ni dalam kotak lagi ni....sebelum aku check senarai nama pembeli ngan jenis kek nya....
haaa nengok..aku dah siap tulis nama kat atas kotak kek ni...dan aku susun atas meja kerjaku..bukan aku sorang yang beli kek ni...kawan2 opis aku pun ada juga...dah alang2 order, baik ambik oder banyak2 sekali kan?
Sebenarnya cam ni, aku order ngan suhaiza (http://aishoppe.blogspot.com) sebelum gaji lagi....dan aku minta tolong ngan kawan opis tuk transfer duit pada 26/6/2009...suhaiza bagitau kek akan dipos pada hari isnin 29/9/09...so aku pun nunggu keknya sampai ke hari jumaat..tak de jugak sampai2...hari isnin 6/7/09 aku tanya lagi kat suhaiza...dia bagitau dah pos....dan dia semak lah dulu...sebab aku bagitau selalunya surat2 yang dihantar kepada aku tak penah sangkut kat mana2 pun....last2 suhaiza bagitau tersangkut di pejabat pos...pejabat pos mana tak ku pasti lah...dan aku dah bagitau kat suhaiza yang aku tak mo kek yang dah berkulat...dan berita gembiranya suhaiza cakap kedai bersedia menggantikan kek yang lain..alhamdulillah....semalam pos hari ni aku terima barangnya..tima kasih ya su....nanti len kali kalau ada kawan2 yang nak order kek lapis sarawak ngan suhaiza, akak akan bagitau......





3 comments:

  1. akak sedap x kek lapis nie... klu sedap nak try ler...

    ReplyDelete
  2. to EIJAM'S FAMILY: sedap...memang sedap....lagipun kek lapis dayang salhah memang famous kat sarawak.....

    ReplyDelete
  3. ehem2... patut 2-3 hari terbatuk2, upernyer ada org dok sebut2 ye... hehhe

    rasa jangan tak rasa... memang sedap2 belaka. hehhe

    credit to kak radiah. thanks promote. :)

    ReplyDelete