ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, July 27, 2009

Baju raya for my little princess...

Taraaaa...ini lerrr baju raya my little princess for this year...ijau.....ni ha aku nak cerita sket....aku tengah jahit labuci (labuci ke) kat lengan baju E in....tak siap lagi ni..banyak lagi nak jahit...semalam petang beli manik dan labucinya, malam tadi aku dah start jahit.....aku ingat nak jahit manik tabur je kat bahagian tengah yang kosong tu...kat leher plak...emmmm nanti lah...tak leh nak pikir pattern cam ne nak buat....hehe masa aku dok membelek labuci kat kedai semalam...aku ternampak labuci yang cute ni so aku beli 3 kaler...malam ni kalau E in cepat tido, dapatlah aku sambung kerja ku ini....lepas tu aku lupa lah plak beli benang wana ijau lumut..jadinya aku bantai je lah benang ijau muda...hehe..sebab aku ingatkan ada lah stok kaler ijau lumut dalam bekas benang aku..rupanya tak ada....
pas tu aku nak citer pasal E in lak....E in tak berapa sihat lah plak skang ni....malam tadi panas je badan dia...pas aku basahkan kepala dia kul 3 pagi tadi, ok lah sket.....huhu dah lama anak ku ini tak demam...last week aku perasan ada sorang budak ni (anak cikgu) asik la selsema aje...aduiii pembawa virus betullah..... korang tak bagi anak korang makan supplement ke? sebabnya memang aku asik nengok budak yang sama je selalu selsema dan selsemanya ambik masa yang panjang untuk hilang....akhirnya dah berjangkit kat E in.....E in biasalah..3 dalam 1..batuk..selsema..demam...mudah2 anak ku ini cepat sembuhnya.....last wednesday dah bawa pi klinik.....
hehe...one more thing...aku tak ambik upah jahit manik ya?sebabnya aku tak terror lagi..untuk baju sendiri ngan baju anak boleh lerrr....lagipun mana ada masa sangat nak jahit ni.....tunggu aku dah pi kelas belajar menjahit manik nanti...baru lerrr aku pikir2 nak ambik upah pulak ke.....

2 comments:

  1. salam raja.. cantik, cantik jahitan manik tuk my little princess. zana pun tgh jahit tuk sara nyer baju raya gak.. nnti zana publistkan gak ye.. tgguuuu...

    ReplyDelete
  2. wah cantik manik tu.... cam nak jahit manik gak kat baju baby saya tu... hehehe...

    ReplyDelete