ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, July 16, 2009

ole-ole sepupu kawen...

Lama tul aku tak update citer tentang E in kan?OOO anak aku yang sorang ni dah bertambah bijak, petah bercakap, kuat merajuk, kuat nangis...manja ngan aku terlebih sangat...hehe ya lah pasai banyak masanya dengan aku je kan...pantang aku bangun..menangis lah dia...adehhh susah tul aku dibuatnya....haha jom layan citer kali ini.....




(gmbr atas) 5 keping gambar ni aku ambik hari ahad 12/7/2009 baru ni...E in memang suka sangat kalau dapat buku yang berkaler2 dan penuh ngan gambar..ni kalau tak silap majalah keluaran khas Pa&Ma...dah terkoyak pun....aku sebenarnya sayang sgt kat buku ni tapi apakan daya bila E in dah suka..nak simpan tak dapat dah...E in lak suka sangat nengok gambar baby kat dalam buku nih....cuba nengok E in...mula2 elok je kat tengah umah..aleh2 kaki dah menjulur kat grill sliding door....aku biar kan aje..dah dia selesa cam gitu.....
(gmbr bawah)ni ole2 yang parents aku bawa tuk aku..hari sabtu tu (11/7/2009) sepupu aku kawen kat Rawang...Rawang ngan Tanjong Malim dah dekat dah so aku suh parents aku datang umah aku...lagipun ada adik aku yg cikgu tu leh drive kete. so tak de lah abah aku penat sangat kan?????Aku? cam besa tak dapat pi mana2 pasai hubby laling keje...habis semua sepupu aku kawen aku susah sangat nak dapat hadir....sedih gak sebenarnya tapi nak wat cam ne kan?Yg lelaki tu sepupu aku....Zambry namanya...anak kepada adik perempuan mak aku...seorang jururawat...dulu kat HKL la ni aku tak pasti Mak Tam aku ni kat ospital mana lak....dulu Mak Tam aku ni duk kat Selayang, dah 2 tahun gak pindah ke Rawang..ya lah asben dia pangkat besar gak kat Selangor......tak yah lah aku citer ekkkk??hehe apa pun layan ole2 yang parents aku bawa tuk aku ni dikirim oleh Mak Tam aku....



aku..memang suka lah bila dapat menda2 cam gini...boleh ku letak di opis sebagai hiasan.....




1 comment:

  1. wahh..ijao..ni mesti pengantin pun pakai ijao kan Radiah.

    Kaler baju raya aku sefamily tahun ni ijao!! yihahhh!

    Ko lak?

    ReplyDelete