ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, July 16, 2009

Jom makan nasi goreng kampung...

Hari ni khamis, semalam Rabu, mmmmm ni nasi goreng kampung yang aku buat tuk hubby laling ku makan pada hari Selasa (sorry gambar tak clear)...Lunch time hari Selasa tu aku dah masak nasi so petang balik keje tu pun dalam kul 7 baru aku masakkan nasi goreng ni sebab tak de orang mengacau aku...E in tido dalam buaian...Ni lah yang dapat aku masakkan tuk hubby laling aku..ya lah yang makan dia sorang je..aku?no rice bila hari dah masuk malam k?lagipun aku hadkan pengambilan nasi dalam seminggu...seminggu 1 atau 2 kali saje k makan nasi....berkat dari kesabaran ku ini dan juga JMD yang ku ambil 2 kali sehari..alhamdulillah mak aku pun tegur yang aku dah kurus sikit....kurus sket maknanya bukan kurus cam lidi tu...nampak susut sket badan aku ni....kawan2 kat opis pun ada yang tegur gak pasal penurunan berat badan ku ini..yahooo seronoknya aku....nanti boleh lerrr aku melaram ngan baju2 kebaya aku.....

5 comments:

  1. huhu..lamenye tk menjengah ke sini. internet br nak ok. selalu tu dok pulun satu malam update blog sndiri jek sbb internet lembab..hehe..

    nway, dtg2 melawat akak dh tukar cat rumah yek.nice jugak this one..kalerful tp still soft n sedap dipandang mata..=)

    ReplyDelete
  2. wah akak dah kurus... jelesnya......nak kurus gakkk...

    ReplyDelete
  3. hehehhe nasi grg kampung memang kegemaran rakyat mesia .. akak suka , family pun suka .. hehhee

    ReplyDelete
  4. nasi goreng kampung is my peveret. Kite ingat pun nak slim sikit, nak pakai kebaya tahun lepas yg xdapat pakai sebab preggy. Tahun ni melaram lebey sikit utk raye. balass dendam tahun lepas!

    ReplyDelete