ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, April 24, 2009

Korea Chiffon By SBTE (KCBS) for me

ye ye....semalam aku buka satu blog ni (http://butiksunlay.blogspot.com) ada kain pasang baru...so ntah berapa kali lah aku duk round kat blog ni...akhirnya aku berkenanan kat korea chiffon ni ha...wana hijau..kalau nak tahu, feberet kaler aku hijau, tenang je..aman damai...hehe...semalam aku booking ngan fara, owner blog butiksunlay, semalam tengahari jugak aku bank in duitnya pasai fara kata sape cepat dia dapat...so sebab semalam gaji kuar, aku pon pi draw duit dan bank in duit kain yang aku dah book tu dan .....sila baca cerita di bawah ya...hehe

hari ini 24/4/2009 dalam kul 11 lebih, staf kat opis aku masuk opis dari pi ambik surat kat BSM...siap tanya lagi, kau beli apa ni radiah? haaaa???beli apa?pasai aku ingat kain yang aku order ni mungkin next week ke sampai kat tangan aku...so aku pun ambik parcel ni dari tangan officemate aku dan aku pun bukak......jeng jeng jeng....macam tak percaya pulak aku....

ni lah dia kainnya yang aku book dan confirm beli tu...ehhhh terkejut bangat aku pasai cepatnya sampai kat aku....cepat sebab guna courier...bukan pos laju (pejabat pos)....eeee sukanya aku...cantik dan kain ni kena lining...tak kisah pasai aku dah lama tak de baju yang kena lining ni...yang ada pun aku pakai ngan inner pasai malas nak beli kain lining sebab bila tempah, harganya berganda...tapi kali ni aku teringin lah pulak setelah sekian lama..haha...dah lama aku tak melaram sejak jadi mama ni ha...opppsss untuk pengetahuan kawan2, harga kain ni berpatutan di campur ngan kos posnya, tu pasal semalam pos hari ni sampai....jimat lerrr...sama je kalau kita kira duit minyak lagi, duit tol lagi kalau kita membeli kat luar dari tanjong malim...
aku pun sejak ada blog ni, luas sket pandangan...hehe...rajin juga aku bershopping di blog...ada juga kawan2 yang tanya, boleh percaya ke shopping kat blog? nanti kita dah bank in duitnya, barang tak sampai...ehhhh....ok je, alhamdulillah setakat ni dah 4 barang yang aku beli kat blog semuanya selamat sampai kat tangan aku.....lagi satu one the way...
ok ke kain yang aku beli ni? actually tak berapa elok pakaian kalernya melebihi 4 warna tapi aku peduli apa...aku dah suka...haha

No comments:

Post a Comment