ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, April 10, 2009

Dari Penang Singgah di Jaya Jusco Ipoh

keluar dari kedai dalam....e in laju le lari kat kuda ni ha....kuda ni tuk kanak2 yg berusia dlm 4 thn ke atas...
yang mana satu best ni mama?kuda ke beruang?haaa yang meroon ni tuk kanak2 seusia e in

haaa..e in dah pegang cik kuda sementara mama tanya kat tokeh tu bape inggit nak kena bayar...
papa melayan e in menunggang kuda...tadi kat tanjung bungah beach hotel ada gak kuda hidup tapi aku tak bagi lah e in naik kuda hidup tu..jatuh plak nanti......susah jugak nak kontol kuda menan ni..laju semacam je...
ehhhhh dah tukar? nek beruang plak? hehe...menda2 ni semua kalau e in dah nak main, kena layan..kalau tak satu jusco boleh dengar suara e in......
5 keping gambar kat atas ni masa kami masuk kedai Reject Shop kat jusco tu...aku saje biar dia tengok2 baju kat situ..hehe pandai plak tu membelek baju2 kat situ...anak mama ya?haha..baju biru belang putih lengan panjang tu e in dah ada...aku beli kat reject shop bukit raja, klang...sampai sekarang boleh pakai lagi..sape kata baju kat sini reject? cantik ooooo baju bebudak kat sini.....
menan ni tak berbunyi/bergerak pun pasai kena pakai token...sib baik e in tak meragam...dapat naik pun jadilah...
ni cerita last balik dari penang....lepas tol jelapang, hubby menyimpang ke ipoh...lepas dah bersihkan e in, kami pun pi jusco...yahooo dah berapa tahun aku tak pi jusco ipoh? ya lah dari pi jusco ipoh baik pi jusco kat Kl je kan? KL dekat je ngan tanjung malim, kalau ke ipoh makan 2 jam jugak....kat jusco ipoh, hubby beli tali pinggang tuk diri sendiri manakala aku nak lah juga cari baju e in ke...lagipun jusco tengah sale....tapi tak dapat jugak pasai e in dok berlari ke sana berlari ke sini...kat reject shop tu pun dia membelek je baju kat situ tapi tak membeli pun...pas tu kami pi makan kat food court kat situ, aku makan nasi ayam, konsi ngan e in tapi ein sket je makan sebab dah makan masa dalam kete tadi sementara hubby aku makan nasi goreng ayam...dah kenyang kami pun nak balik lah...dalam kul 9 mlm kami bertolak dari jusco ipoh..tu pun hari dah ujan lebat...so hubby bawa kete pelan je lah...lebat sangat ujannya...masuk je kete, e in pun tido manakala aku menemankan hubby aku sepanjang perjalanan...sejak ada anak ni mana de aku tido dalam kete pun kalau pi mana2.....kami sampai tanjung malim pun dah pukul 11 lebih..terus lah balik ke rumah...kat tanjung malim pun hujan je.....aku angkat e in letak atas tilam....tak tukar pun baju dia, tukar seluar je...sementara aku plak cam biasalah bila balik dari berjalan, memula masukkan baju ke dalam mesin basuh dan biar ia berpusing..esok aku sidai lerrr...hehe...sekian untuk kali ini....

1 comment:

  1. Mak aiih, anak ko ni mesti cam ko suka shopping baju..hehe.
    Elok laa pulak baju2 tu bergantungan tinggi2 E-in aje..hehe..

    ReplyDelete