ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, April 2, 2009

Family Day PTB@Penang on 28-29 Mac 2009 (Part 1)

(gambar atas) ...27/3/2009...petang, aku bawa e in pi opis pasai aku tertinggal kamera dalam laci aku...aiseyyy esok dah nak berjalan boleh aku lupa lak nak bawa balik kamera...e in apa lagi suka sangat lah bila aku biar je dia berjalan sendiri...







aku lak makan...ada pulak ikan patin masak tempoyak...aduhai aku dah lah lama tak pekena ikan patin masak tempoyak...apa lagi...aku pun duk makan sorang2 sementara hubby aku melayan e in berjalan menyapa orang kat R&R Sungai Perak...

Sabtu bersamaan 28/3/2009...dalam lebih kurang kul 9 lebih cam tu kami baru bertolak ke Penang dengan menaiki kenderaan sendiri sementara yang lain2 tu naik bas....masa sampai kat Slim River hubby aku berenti breakfast..sedap lak roti canainya (sebenarnya aku lama dah tinggalkan roti canai nie...)hehe...then bila aku dan hubby dah kenyang kami pun bergerak ke Penang.....dalam kete e in pun tido tak lama lepas tu.....
Sampai kat R&R Sungai Perak, ntah aku pun tak ingat dah pukul berapa masa tu....singgah pasai nak bagi e in makan tengahari plak...anak aku kalau berjalan perut kosong nanti masuk angin pulak...aku jugak yang susah nanti...ni jauh lagi perjalanannya...kat sungai perak...lepas aku bagi e in makan, aku pulak makan...sementara aku makan, hubby aku biar lepas e in...apa lagi seronok sangat lah e in...habis semua orang di sapa dan disalamnya...aku tengok dari jauh aje lah...hehe....tak lak hubby aku takap picasnya...
Bila semua dah kenyang..hubby aku tak makan pun pasai tadi breakfast dia dah makan 2 keping roti canai.....sebelum turun ke bawah...hubby aku siap beli buah lagi untuk makan2 dalam kete....

No comments:

Post a Comment