ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, April 2, 2009

Family Day PTB @ Penang on 28-29 Mac 2009 (Part 4)















akhirnya kami sampai juga di Tanjung Bungah Beach Hotel...tak susah nak mencari hotelnya sebab tepi jalan raya je...masa aku sampai...kawan2 yang lain dah sampai..tapi masih belum dapat bilik...adusss lama betul kami menunggu kunci biliknya pasai bilik tak siap berkemas lagi...sib baik aku dah siap-siap tukar diaper e in masa berenti rehat tadi...huuu
kul 4 dah nak pi Botanical Garden tapi masuk bilik pun dah lewat...aku sempat mandikan e in aje..kalau ikutkan aku malas nak pi botanical garden tapi sebab hubby aku nak jugak pergi so aku terpaksa ikut....

2 comments:

  1. Seronok kan bila pi jenjalan ni. Tu si kiut tu..jadi perhatian orang ramai aje laa ye..hehe. Yg tu ke baju baru yg papa dia beli ari tu?
    Pi penang tu..ko pi mana lagi?

    ReplyDelete
  2. heee...baju yang si e in pakai tu baju lama...papa di beli seluar jean kat e in....si e in lak baru 1st time ni lah pon berjumpa ngan kawan2 opis mama dia..hehe...

    ReplyDelete