ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, August 28, 2009

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan......


Assalamualaikum...selamat sejahtera dan selamat pagi semua...jam di tangan ku baru pukul 9.10 pagi.....pagi ni tetiba je ujan lebat.....apa pun aku tak lewat pi keje...pas panaskan nasi dan lauk...kejut hubby laling bangun sahur....then aku gosok baju terus..pas tu aku sidai kain baju....pas tu aku lelap kejap.....6.30 pagi baru tersedar....cepat2 bangun, mandi dan solat....langsung bersiap nak pi keje...E in lak lena je tido...pasai malam tadi dah mengamuk sakan nak tido sangat...semalam berbuka umah MIL lagi...hari ni??aku nak masak lah....

hehe..N3 hari ni....aku tak mo citer banyak2....esok dah sabtu, lusa ahad....hari Isnin cuti lagi....dannnnn aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-52 kepada semua kawan2 aku yang sudi menyinggah di blog aku yang tak seberapa ini....dan tak lupa untuk semua rakyat Malaysia......

'SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN"

MERDEKA MERDEKA MERDEKA



6 comments:

  1. eppy merdeka day dik .. semuga kita bahagia dan sejahtera selalu kannn

    ReplyDelete
  2. merdekakan diri sempena ramadhan.

    ---
    kita jadi kreatif bila kita lapar.

    ReplyDelete
  3. Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Radiah..
    n Selamat berbuka

    ReplyDelete