ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, September 3, 2009

sorry lah...

memula sekali aku nak mintak maap lah kat korang semua....sebabnya aku tak de mood nak update blog aku ni.....lagipun dah beberapa kali aku cuba transfer gambar dari kamera ke pc..tk boleh jugak....kat umah tak sempat lah pulak..petang balik keje nak masak lagi....pas tu duk pikir baju aku yang aku tak pi semula ke kedai jahit tu...semalam ajak hubby laling pi time tengahari dia tak mo...bila dah petang, aku nak masak lagi..dengan anak lagi...sudahnya semalam, aku selesai memasak kul 7.05....lambat lerrr terpaksa berhenti memasak sebab E in dah meragam nak main buaian kat padang kat kawaasan umah aku tu.....udahnya tido dalam buaian kat umah...penat sangat gamaknya ditambah dengan mengantuk tu..biasalah...aku dah paham dah tapi penat dibuatnya....hubby laling aku pun surrender....aku jugak yang anak.......
nanti lah kalau ada masa cuti sabtu ahad sampai isnin ni..aku try transfer kat umah pulak....owhhhh Isnin cuti ya bagi kawasan negeri Perak..cuti Nuzul Al-Quran.....kebetulan lak hubby laling keje sabtu ahad ni so Isnin pun dia cuti lah....cuti lagi.......tak yah susah2 apply cuti..aku skang ni simpan cuti untuk emergency je takut E in demam ke nanti......nak raya lagi ni..taska dah tentu seminggu tutupnya..tu belum time raya haji lagi....adeh....

No comments:

Post a Comment