ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, August 19, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan....

Assalamualaikum my dear friends...sorry lerr ya....sunyi sepi seketika..semalam, aku cuti.....EL...EL ke?hehe...pasai apa? semalam kul 2.00 pagi E in terjaga dari tido..badan panas......sudahnya kul 5.30 pagi baru dia terlelap dan aku pun lelap lerr sama2...kih kih kih....jadinya dalam kul 8 tau 9 pagi baru aku tersedar....habis tu camne nak pi keje?mengantuknya jangan cakap lerrr....hubby laling suh aku gosok baju dia pun aku tak gosok sebab aku bantai tido balik semula...hahaha...dalam kul 10 E in bangun...then aku buatkan dia breakfast..kul 11 mandi2 dan siap..bawa E in pi Klinik Kesihatan Tanjong Malim...aku pun check sama pasai batuk tak baik2 ni ha pas tu rasa cam nak selesema sebab kat hidung memang rasa tak selesa langsung...bila dah dua2 masuk jumpa doktor....ok je...tak sampai tahap H1N1 lagi...alhamdulillah......tu pun sib baik mak sedara hubby bertugas kat kaunter pendaftaran tu jadinya dapat lerrr kami potong q orang len....hehe..pas abis semua settle kat klinik kesihatan.....hubby laling tanya nak makan apa sebab dah kul 12 lebih pun....aku cakap tak kisah tapi tak mo nasi...dan hubby laling bawa ke kfc...hehe cam tak de tampat len nak makan...camne nak kurus?????untuk aku dan E in aku suh hubby laling belikan yang ada nasi tu sebab leh bagi E in makan nasinya tapi sket je E in makan lebihnya si E in duk 'berborak' je dalam bahasa dia yang ada lerrr sket2 aku paham...hehe...huuu riuh betul anak dara aku ni...agaknya bila dah pandai bercakap esok..letih lerr aku melayannya...dah habis makan...kami pun balik lerr umah sebab cam besa lerrr anak dara tecit ni nak tido lah pulak....masuk je dalam buai....terus tido....zzzzzzzzz......aku pun makan lerr ubat.....tak lama pas tu aku pulak yang zzzzzzz........
hehe...ok lah tu citer semalam...hari ni aku keje ok????tak mo cakap banyak2 nanti korang boring plak......dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua followers dan kawan2 yang sentiasa mengikuti blog aku ini....mintak maaf banyak2 kalau aku ada buat salah dan silap.....Selamat Menyambut Ramadhan sekali lagi dari kami sekeluarga....


Kad ucapan yang kat bawah ni plak Kak Ieda beri tuk kengkawan dia...dan aku gantungkan kat umah aku ni untuk tatapan semua........tima kasih ya kak.....

3 comments:

  1. saya pun nak ucapkan selamat menyambut poasa

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut Ramadhan AlMubarak... :)

    ReplyDelete