ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, August 27, 2009

Nape tak boleh?????........

Huuuuu...dari semalam sampai lah ke hari ini..jam dah pun pukul 3.45 petang ni ha....aku pun tak tau kenapa...apa dah jadi...mana nak cari puncanya?Apa yang aku kena buat?waaaaaaa.......
Ni ha....kamera aku ni ha.....dari semalam sampai ke hari ni tak leh transfer gambar ke pc aku ni haaa....aku nak cuba transfer gambar MIL aku yang mengerjakan umrah hari tu.....jadi boleh lerrr aku bercerita ceriti kat blog aku ni ha....tapi masalah lah plak......
Tak pe tak pe....don't give up...esok cuba lagi.........

2 comments:

  1. sian nyer dia.. sabar ye radiah..

    ReplyDelete
  2. Kuatkan semangat... cuba jgn tak cuba... ha ha ha

    ReplyDelete