ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Tuesday, December 29, 2009

Happy 34th Birthday To My Hubby Laling

Hari ini...29hb. Disember 2009.....Happy birthday to you.....Happy birthday to you....Happy birthday to ABANG.......Happy birthday to you......dah cukup 34 tahun...hehe......doa dan harapan SAYANG, semoga ABANG dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia dan sentiasa menjadi seorang suami yang penyayang, romantik dan mengasihi SAYANG dan ANAK serta keluarga hingga ke akhir hayat ABANG....LOVE U SO MUCH......MUAHHHHHH
Huhu...kalau korang semua nak tahu...aku ngan hubby laling lahir dalam tahun yang sama cuma yang membezakan adalah bulan kelahiran..aku dilahirkan dalam bulan Januari manakala hubby laling pulak bulan Disember....jadinya cam nampak jarak usia aku lebih tua setahun....ye ke? ya lah..dalam kad nikah tulis umur aku tua setahun dari hubby laling...sebab aku sambut birthday dulu...hubby laling lak dah nak hujung tahun baru sambut birthday......HADIAH?hmmmm hubby laling bagitau tak yah belikan apa2 tuk dia.....rasa2 korang aku ada beli hadiah ke idak?????hehe.....

2 comments: