ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, December 9, 2009

Nak tepon baru....tapi tak tau yang mana satu....

hmmm.......la ni aku pakai motorola L7 ni...almost 2 years...hubby laling belikan.....tapinya dah tak berkenan di mata aku....jadinya aku duk melayan 2 biji tepon nokia nih....yang mana satu ekkkk???? Screen touch? oh no.....lagi cepat jahanam.....bek beli yang tekan2 guna keypad.....




11 comments:

  1. selalu berdoa henpon sy jgn rosak spy tk pyh beli yg baru..biar buruk asal berguna..bukan ape, klu kena beli baru takde modal dh..huhu..

    ReplyDelete
  2. ader anak kecik beli yg biasa jer jgn bli lipat @ slide lg cepat rosak.. nak tahan sony erricson..

    ReplyDelete
  3. to lily: ni pasai hpon lama dah rosak lah ni....casing pun bukan yg ori..ori dah jahanam...pas tu si E in plak ntah dah bape kali dicampaknya tepon akak ni...lagipun memory kad dah corrupt....

    to joijoi80: betul...ada anak kecik tak leh beli yang memahal...habis di campaknya je...tapi ni kira anak dah besar sket....ok lah kut?yang lipat @ slide mmg akak tak minat sebab tau mesti cepat rosak punya....kalau ikutkan nak beli yang murah je tapi dah alang2 mencuci mata...servey yang mahal sket...hehe

    ReplyDelete
  4. k.radiah: E63 ok gak...tp, kalo ada pitih lebih, better amik E71 dr E63...sy pon berkenan E71 tuh, tp x cukup pitih nak beli..dah x sabo nak tggu bonus.tu yg sambar E5800 express music tuh.hehe

    ReplyDelete
  5. macam sama jer..ayu pun nak tukar hp tahun depan..kak, tgk sony erricson aino..touch screen leh, picit no pun leh..my idaman..next year punya azam la kira leh tak? he he he!!!

    ReplyDelete
  6. heheh beli mahal boleh tapi kena jagala.. dah besar2 pun depa bukan tau barang tu mahal ke murah.. mcm s.erricson dia tahan lasak sket.. kalo nokia e63 memang cantik color merah but gambar dia kurang menarik sket. adik ipar ader pakai.. tp e71 maybe ok

    ReplyDelete
  7. Btol tu kak radiah baik ambik Sony Erricson mmg tahan lama. Jaja pakai dah lama sony ni dah 2 tahun tapi taka de masalah. Cuma jemu je pakai nyer. Hahahahah

    ReplyDelete
  8. better take samsung model i780. Guna windows mobile 6.1 lagi.

    ReplyDelete
  9. beli je yg e71 tu cantik.. tapi nk yg terbaru e72 lg canggih.. jom ker blog.

    ReplyDelete