ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, December 28, 2009

Ini lah dia.......

Jeng jeng jeng.....ini lah dia yang aku kata kat entry sebelum ni......hehe.......Nokia E63......kat kotak wana merah tapi aku punya wana hitam ok....masa pi kedai hari tu ada dua kaler je, biru dan hitam....biru nampak cam budak2 pulak so aku bik hitam...nampak klasik...tu pun ada masalah pada hari membeli...sim kad tak leh masuk...sebab aku nak kaler hitam jugak, jadinya tepon tinggal kat kedai sebab adik tuan kedai nak pi KL hari tu....jadinya, dah kul 1 pagi tuan kedai tepon hubby laling bagitau new phone dah sampai....tapinya hubby laling bagitau, esok aku pi ambik kat kedai.....
So kawan2...ini lah tepon baru aku pemberian hubby laling.....mekasih ya laling......ahakkkssssss.......dah beberapa hari guna tepon ni...aku pun dah semakin expert dengan kekunci2nya.......
Yang 4GB tu...pendrive hubby laling belikan tuk aku jugak...dulu aku ada pendrive tapi ntah ke mana aku letak....aku nak clearkan gambar2 kat pc aku ni...nak pi cuci....banyak sangat gambar anak dara aku yang seorang ni.......pc jadi berat.......

1 comment:

  1. wah beshnyer akak...dapat hadiah hp ...bila la nak dapat hadiah macam ni erk???

    ReplyDelete