ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Tuesday, December 22, 2009

Jom kita......

Ini cerita cuti 3 hari baru2 ni....bukan tak nak balik kampung tapi keadaan tidak mengizinkan....jadinya hari Jumaat tu....sebelah pagi kuar ke Kuala Kubu Bharu...nak pi tengok kedai yang jual baju untuk kanak2 lah kononnya seperti yang biras aku bagitau...dah sampai KKB, dah masuk kedainya...hmmmmm satu pun tak menarik dan berkenan di mata aku...dah lah berbungkus dalam plastik..camne aku nak memilih???tak sampai 10 minit tengok2 aku ajak hubby laling balik Tg. Malim...lagi baik aku shopping online atau pi KL/Shah Alam atau di Tg. Malim aje......dari Tg Malim ke KKB tak jauh ya kawan2....dekat ajeeee.....
aummmmmm.....

C A K......mama.......hehe...ni sebelah petang pulak...meronda Tg. Malim pulak.....saje..boring kat umah.....

E in kalau masuk kedai ni...tempat yang memula dia terkam ni lah ha...cermin ni......

20.12.2009- on the way to Bukit Raja Shopping Complex.....apasal aku suka pi sana ekkk???senang...tak serabut...semua ada...nak makan, nak shopping...nak tengok wayang.....nak parking pun senang....

tengah borak ngan papa......

jalan2 with car mama....senang...kecik.....E in pun suka...aku pun senang nak control E in....kalau tak....penat di buatnya...tapi tengoklah haaa....si monkey pun tak duduk di tempatnya...air freshner dispenser aku pun dah tergolek....

mainan yang wajib dinaiki......kesian papa..penat sebab kena ikut sekali..sebabnya E in belum pandai nak control sendiri bear ni...


pilih jangan tak pilih....punya lah banyak kasut yang aku beli sampai ada yang tak pakai lagi...yang E in nak....ni haaa mesti ada gambar POOH.....tapi aku tak beli lah yang dia pegang tu...sama je pattern ngan yang E in pakai hari tu...


sementara aku meronda mencari suar tuk E in..papa melayan E in main game..hehehe

taraaa......ini antara barang2 yang sempat aku shopping tuk E in dan aku sendiri....sepasang baju, sehelai dress, sepasang kasut Pooh dan perfume dari Body Shop....lama dah tak membeli perfume kat Body Shop.....yang aku suka white musk je...
Sekian untuk kali ini..minggu ni tak tau nak pi mana lagi..rasanya laling keje sabtu / ahad ni......

2 comments:

  1. anak2 akak mcm tuh jugak dik .. kalau gi mall mainan wajib dia tu lah bear machine tuh .. huh .. kalau kena zahrien x nak turun terus .. hehhe

    ReplyDelete
  2. hmm...pandai tul e-in pilih kasut. Belajar dari mama dia laa ni ek?? hehe

    ReplyDelete