ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, December 17, 2009

Tag??????....

(gambar ni masa aku pi honeymoon ngan hubby laling ku.....)

Hehe.....setelah sekian lama tidak melayan tag....ehhh sebenarnya kan aku ni banyak tag2 yang dulu aku hutang lagi...ala.....tak pe lah ekkk......hehe.....kali ni aku nak layan tag dari Madam Lieza plak ok?????
1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana?
- 1st time? jap aku flash back ekkk....memula dulu aku kat pej. VC......hubby aku kat Unit Perhubungan Awam. Masa tu boss aku Dato' Md Noor (skang Dato' Wira ya..di KLIUC skang ni)laling lak selalu je datang opis aku sebab Dato' panggil...sambil dia lalu tu..sambil mata dia mesti nak tengok aku yang terselit kat bilik fail yang serba sempit tu....jadinya tiap kali dia lalu and tengok aku tu, aku pun tengok lah balik..dalam hati: ehhh mamat ni....pehal pandang2????tersengeh2?
2. Love at first sight?
hmmmm.....ntah lah...hehe
3. Who is he the first time u met him?
- seorang AR yang bertugas di Unit Perhubungan Awam....kurus...selalu datang opis aku
4. How long it takes for him to ask u out for a date?
- lama juga....lepas asik tengok2 aku, pandang2 aku tu...ada gak dia tepon aku kat opis...ajak aku kuar minum2 kat kedai mamak...minta maaf lah sebab aku mana biasa minum kat kedai mamak masa tu....tapi aaaa tak penah putus asa.....sampailah satu ketika aku cakap, kalau nak kuar boleh tapi tak mo berdua je...jadinya dia bawa kawan dia..Zahar...
5. First place dating di?
- ayooo.....lupa lah kat mana.....
6. How he proposed?
- masa aku bercinta...banyak dugaan.....sampaikan aku penah tetiba cuti, balik ke kampung...kat bus stand Tg Malim aku dah tersalah nek bas...dalam bas...air mata kuar je...hmmmmmm
- dia bagitau, mak dia tanya nak kawen tak? dia kata ok....pas tu wat surprise kat aku cakap nak bertunang.....bertunang dengan aku....tetiba je....ya lah mana taknya....lepas kat PRO, laling aku kena tukar ke Unit Latihan Mengajar..masa opis dia kat tadahan utara.....ada lah sorang student UPSI ni budak Kedah siap bagitau classmate dia yang laling aku nak pinang dia bila dia habis belajar esok........jadi aku diam je lah........dan tak sangka......aku akan jadi tunangannya......memang aku terkejut sangat......lagipun laling aku memang ramai peminat dikalangan student UPSI...
7. Special date with your hubby?
- bertunang : lupa arrr tarikhnya
- nikah 28 Januari 2006
- sanding + kenduri umah aku 28 Januari 2006
- majlis bertandang 5 Februari 2006
- operation + E in lahir 14 November 2007
8. Changes that he asked you to do?
- jangan marah anak...atenya aku mulut je bising...pukul-pukul belum lagi ekkk....
9. What is about him that you love so much?
- sebenarnya hubby laling aku ni penyayang dan romantik orangnya...ya lah aku isteri dia...aku tau lah....yang aku paling suka.....hubby laling tak kedekut orangnya....kalau ada menda yang dia rasa aku nak tu tak berfaedah...maknanya aku tak dapat lah...hehe..tapi bila aku mintak fulus...tak penah tak bagi.....hehe
10. What is about him u wish he would change?
- aku nak sangat hubby laling aku berenti menghisap rokok.....buat menghabiskan duit je....lagi satu....rajin2 tolong aku lipat kain ehhh?????hehehe
11. You will lose your mind n crack your head when he?
- bila aku panggil dengan nada suara yang elok2 dia tak dengar pulak..bila aku menjerit..kata aku terjerit2...adooiiiii
12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?
- dia puji aku.....dia ingat tarikh-tarikh yang penting...bila dia selalu ucapkan ungkapan yang romantik2.....
13. complete below sentences
"My love towards my hubby is a big as..?
.....as big as..........the whole world....LOVE U SO MUCH.....
DAN AKU NAK TAG:-
Semua followers aku...kalau rajin buat lah..tak de paksaan.......................

2 comments:

  1. Salam,
    Dah buh followers box...tp lom kumpul followers pun..nak jawab tag la pulak...

    ReplyDelete
  2. huhuhu best2 TAQ nieh dik .. lama tuh ... kenangan lama

    ReplyDelete