ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, December 23, 2009

Majlis cukur jambul dan aqiqah E in

Assalamualaikum semua.....N3 kali ni...saje je aku letak gambar masa majlis cukur jambul dan aqiqah E in....baru je dapat gambar ni dari abang ipar aku yang bekerja sebagai lecture kat UPSI....kalau tak silap aku majlis ni buat masa umur E in dah masuk 3 bulan....jom kita layannnnnzzzzzzz.........
My mother in law...Hajah Asiah...ada sape2 kenal???bekas guru besar ni....

Majlis cukur jambul ni buat sekali ngan anak adik ipar aku...tu yang kat belakang aku tu....

My MIL sedang memberi sedikit ucapan kepada tetamu yang hadir....

Azizah Sofia ...sebiji cam anak jepun.....







3 comments:

  1. dah selamat dah e'in .. semoga membesar bagai juara ...

    ReplyDelete
  2. meriahnye majlis.. seronok tengok :)

    ReplyDelete