ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Tuesday, September 29, 2009

Jamu Mak Dara

Istimewa Jamu Mak Dara
Jamu Mak Dara bukan saje boleh membuatkan seseorang itu menambah berat badan tetapi juga boleh menjadikan mereka kurus dan langsing. Jika anda inginkan berat badan yang ideal, ikuti cara minum Jamu Mak Dara sebagai panduan.
KURUS- makan jamu sebelum sarapan pagi. Untuk minum Jamu Mak Dara (serbuk) letakkan satu sudu makan jamu dibancuh bersama setengah cawan air panas. Disamping itu sediakan segelas air suam. Bila air jamu dah suam bolehlah diminum sambil tangan kiri mengampu kedua-dua belah payu dara. Selepas itu minum segelas air suam. Selesai minum air suam barulah lepaskan tangan yang mengampu payu dara tadi. Amalkan minum air jamu ini dua kali sehari iaitu pagi dan petang.
MENAMBAH BERAT- Untuk menambah berat badan, air jamu ini hendaklah diminum selepas sarapan. Ia juga perlu diamalkan dua kali sehari pada waktu pagi dan petang. Untuk minum Jamu MAk Dara letakkan satu sudu makan jamu dibancuh bersama dengan setengah cawan air panas. Disamping itu sediakan segelas air suam. Bila air jamu dah suam bolehlah diminum sambil tangan belah kiri mengampu kedua-dua payu dara. Lepas minum jamu bolehlah minum segelas air suam tersebut. Habis minum air suam barulah lepaskan tangan yang mengampu payu dara tadi. Amalkan minum air jamu ini dua kali sehari pagi dan petang. Secara tidak langsung ia membantu menegangkan payu dara.
BUANG LEMAK & TOKSIK- Selain buang lemak dan toksik jamu ini juga mampu membuang angin, mengetatkan fungsi rahim, memberi tenaga, mengatasi masalah keputihan dan berbau. Cara minum jamu ini seperti untuk kurus diminum sebelum sarapan pagi.
*****kalau tak lalu nak minum Jamu Mak Dara serbuk, boleh lah ambil yang dalam bentuk kapsul....


2 comments:

  1. Wei..ko jual jamu lak ke? Ok ye produk dia??
    Ni kot bisnes yg ko uar-uar ari tu?

    ReplyDelete
  2. pernah makan sebelum jamu nie glamer cam skang.. not bad cumanya sekarang nie tak berani tak consume lagi sebab breastfeed.. badan rasa segar jea..

    ReplyDelete