ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, September 11, 2009

Sib baik......

Baru je pagi tadi aku komplen sampah tak berkutip....tadi balik umah tengahari tadi aku tengok tong sampah dah tergolek kat tepi pagar..hehe...sampah dah berkutip dah.....pas ni tak tahu lah pulak hari apa dorang datang kutip sampah lagi..dulu 3 kali seminggu...pastu dah jadi seminggu sekali pulak dah......
Kenapa lah gamaknya ya?Lori lama dah tentu rosak ni.....agaknya yang baru satu tu lah guna mengutip sampah kat seluruh kawasan Tanjong Malim ni gamaknya....ala kesian betul....bangunan dah bertambah besar....weiiii beli lerrr lori sampah lagi.....

1 comment: