ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, June 1, 2009

Menu hari sabtu pulak.......

Actually, hari sabtu (30/5/09)...aku try nak update N3 aku kat umah..tapinya bila aku upload gambo..bertahun tak keluar...so aku simpan je lah...tunggu hari isnin....ni menu yg aku masak tuk hari sabtu tu...2 jenis lauk je..ya lah, yang ada kat umah tu aku, hubby aku dan E in je...masak banyak2 kang sape plak yg nak makan kan? E in pagi tu aku dah masakkan dia nasi goreng ngan mee goreng...Anak aku ni suka sangat makan mee...tapinya terlupa pulak nak snap picas makanan E in....Lagipun hubby aku keje sabtu tu...so memula E in nengok siaran ulangan Tom Tom Bak...sempatlah aku masak gulai ayam...dah habis Tom Tom Bak E in pun datang 'menolong' aku kat dapur...terpaksa lah aku stop nak masak sayur lak...sib baik gulai ayam sempat masak dulu.....pas tu aku layan E in jap sampai dia tido...baru lah aku goreng sayur..
E in memang suka minum air kosong, aku dah ajar dia minum sejak baby lagi....so kat umah, memang aku letak siap2 air dia dlm botol ni dan bila nak minum, E in akan ambil ngan sendiri..


agaknya dalam hati E in...bila lah mama nak bawa E in keluar ni ya? Boring lah asik terkurung dlm. umah je....haha

ni lah lauknya...sempoi je....kobis goreng dan gulai ayam....bukan kari ayam tau...hehe aku lebihkan cili giling (beli dah siap) sebab hubby aku kalau gulai wana kuning kang dia tak mo makan......(kebanyakan lauk kegemaran hubby aku, aku blaja ngan MIL aku....ada banyak lagi lauk kegemaran hubby aku, nanti senang2 aku masak dan aku paparkan kat blog aku k?)

hehe...tak nampak ayamnya....lauk dalam periuk lagi.....

No comments:

Post a Comment