ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, June 8, 2009

Makan2 di KFC

2 keping gambar ni ambik kat stesen KTM Tg. Malim...kebetulan last tuesday hubby cuti..petang pas ambik E in kat taska, bawa E in pi tengok 'THOMAS'...hehe E in kalau aku sebut THOMAS dia paham lah..nengok ketapi sebab E in suka sangat nengok THOMAS kat tv....
tapi kan....komuter kat Tg. Malim ni di tarik oleh kepala KTM yg dah buruk....aduhai.......sedih betul aku....badan komuter pun buruk je aku nengok......

yang ni lak...semalam lunch aku ngan hubby bawa E in pi KFC Tg. Malim....sama lah plak baju E in yg semalam ngan hari selasa hari tu...ekekekk...pasai baju ni kat atas sekali so aku main ambik je lah....ini pun baju yg ke 3/4 E in pakai tuk semalam (asik tukar baju je...ntah bape kali mandi daaaa)....adehhh sib baik mesin yang basuh...hehe
E in ni aku dah bagi makan kat umah sebelum kuar umah....so kat kfc makan main2 je lah dia....lebihnya nengok orang lalu-lalang sebab kami punya meja kat pintu keluar masuk....aku malas nak nek tingkat atas....hehe..sebenarnya E in duk asik nengok 'abang encem' kat depan dia...tu ha ayah dia tengah basuhkan tangan 'abang encem' tu kat sinki tu...nampak tak?

No comments:

Post a Comment