ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, June 22, 2009

Masa untuk melayan tag-tag yang tertangguh

Tag 1



Tag ni aku terima dari Y@N@ M!B....mintak maap lah ya..hari ini dan diwaktu ini baru dapat melayan tag....



1. Besides your lips, where is the favorite spot to get kissed?
Errrkkkk.....rahsia aaaaa



2. How did you feel when you woke up this morning?
Malas nak pi keje...dah 2 hari cuti...adehhh malasnya nak bangun awal pagi....



3. Who was the last person/people you took a photo with?
Dengan E in...kat Aquaria KLCC



4. Would you consider yourself spoiled?
Tengok keadaan......



5. Have you ever had a best friend who was the opposite sex?
TIADA.....best friend semua pompuan....



6. Do you want someone to be dead?
Someone? sape arrr??aku cuma nak pompuan ngan lelaki yang tau buat 'keje' pastu buang anak merata2 sesuka hati mereka tu...haaa tu yang aku nak orangnya mati....



7. What does your last text message say?
"akak..keje ke tak?sy suh kak ani anta kek coklat kat akak..dpt dah ke?"...aku hantar kat kakak kesayangan aku yg keje kat pejabat VC tue.....kak zie namanya...



8. What are you thinking right now?
bila aku ni nak kurus ni?



9. Do you want someone to be with you right now?
uuuuu sure....hubby laling laaaaa



10. What was the time you went to bed last night?
kul 9.00 pm kot....



11. Where did you buy the tee you are wearing now?
Ntah lah..tak ingat lah plak....



12. Is someone on your mind right now?
dah tentu...E in...tadi masa aku tinggalkan dia kat nursery, dia nangis lak..adehhh anak aku ni susah nak lepaskan aku...asik nak berkepit je ngan aku...



13. Who was the last person who text you?
Hubby laling lerrr....



TEN Lucky Person to do this quiz.
mmmm ramainya...tapi aku tak mo paksa sape2...sape rajin tu boleh lerr layan tag ni...



14. Who is no.2 having a relationship with?
Nil



15. Is no. 3 a male or female?
Nil

16. If no. 7 and no. 1 get together, would it be a good?
Nil

17. What is no. 1 studying about?
Nil

18. When was the last time you chatted with them?
Nil

19. Is no.4 single?
Nil

20. Say something about no. 2.
Nil

21. What do you think about no. 3 & no. 6 being together?
Nil

22. Describe no. 9.
Nil

23. What will you do if no. 6 and no. 7 fight?
Nil

24. Do you like 8?
Nil


Dari soklan no 14 sampai no 24 jawapannya NIL sebab aku tak tag sesape pun...actually aku dah buat sket tag ni semalam so today aku sambung balik...sekian untuk kali ini....

No comments:

Post a Comment