ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, May 11, 2009

Tag lagi...

Kali ni aku dapat tag lagi....dari lily azliyana @ mama zara...dah lama dapat tapi hari ni baru dapat nak buat...

1) Bila kali terakhir anda cuci toilet?
Hmmm....aku cuci toilet? hehe selalunya hubby aku yang cuci toilet..baru lagi, sabtu baru ni (9/5/09) hubby aku cucikan...pasai aku memang tak dapat nak mencuci toilet....e in asik nak mengekor aku je...
2)Pencuci apa yg anda guna?
Waa...aku tak tahu lah plak pencuci apa (pasai hubby yg beli dan yg basuh toilet)...
3) Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
Tiap2 minggu tu tak de lah....tengok keadaan...kalau aku rasa e in tidonya lena je dalam buai, boleh lah aku mop lantai...tapi selalunya hubby aku yang mopkan lantai...hehe
4)Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
Selalunya bila sampai umah je lepas ambik e in dari taska, bagi dia makan ke atau bagi dia minum air kosong atau susu ke..sebab selalu sangat sejak dua menjak ni belum sampai kat umah lagi e in dah mengamuk dalam kete nak minum air..sabar je lah aku padahal aku dah letak skali dalam bakul susu dia tu cawan tuk e in minum...then dah bagi smua tu, aku mandikan e in....pas tu main ngan dia sampai dia ngantuk...selalunya kejap je main, dah nak tido....
5) Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?
Nasi goreng
6) Minuman selalu anda buat waktu pagi?
Memula minum jamu dulu....JAMU MAK DARA (kat tg. malim pun dah ada jual jamu ni)...dah sampai opis bari minum milo 3 in 1....
7) Sebelum tidur, apa yg anda lakukan?
Melayan e in sampai aku pon tidur sekali dan selalu tak sedar hubby aku dah balik umah...hehe
8) Harus menjawap tg yg tertera nama di bawah?
Tak mo tag sesape...so kepada kawan2 blogger tu, kalau rajin jawaplah tag ni ya.....

2 comments: