ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, May 22, 2009

Lawatan Kerja Ke Perpustakaan Universiti Sains Islam Malaysia, Nilai (Part 1)

Semalam, 21/5/2009, aku dan kawan2 pejabat mengikuti lawatan kerja ke Perpustakaan USIM di Nilai....bertolak dari UPSI pon dah lewat dalam kul 8 lebih (janji bergerak kol 7.49 am). Aku yang dah tahu 7.30 pg nak bertolak sebelum tu, semalam awal lah aku sampai..ropanya lewat sket bertolak...perubahan waktu tu aku tak tahu sebab rabu dalam kol 12 aku dah balik umah sebab E in demam plak... E in kalau demam kena diberi perhatian yg lebih sebab selalunya E in kalau demam...kepala dia panas sangat, so aku pon pi ambik dia kat taska dan bawa balik umah...so dah tercepat tu aku sampai kat UPSI, ok lah juga..dapat beli bekalan untuk di makan di dalam bas nanti sebab menurut ketua rombongan, perjalanan di terus je, tak de berenti makan...

Masa dalam perjalanan tu, hubby aku tepon bagitau dia ada kat blkg bas (hari tu hubby pi keje bawa kete sebab kena blk awal sbb nak ambik e in, takut aku sampai lewat ke tg. malim), tak lama pas tu aku nampak kete hubby aku memotong bas yg aku naik tu..mak ehhh laju betul, jap je dah hilang dari pandangan mata aku....hehe masa dah dekat nak sampai Sungai Buloh, hubby msg bagitau ada air naik tinggi.....pas tu dia kata ada kete jatuh ke bawah...haaaa??Aku pun tengok lah ke depan..dari jauh dah nampak air yang meninggi ke atas sebab paip pecah....pas tu tengok banyak lak motor/kete/lori kat tepi jalan tu.....ni je gambar yang dapat aku tangkap......









Aku pon tak tahu kenderaan apa yg sebenarnya yang dah jatuh ke bawah ni...... so aku agak mesti keluar berita kat tv pasal kemalangan ni....malam tadi aku tunggu lerrr depan tv...tak de lah pulak berita nya.....then pagi hari ni kat opis aku buka online paper...ada beritanya...lori roti gardenia yang jatuh semalam.............sib baik oooo lori ni tak jatuh atas umah orang...sket je lagi nak kena umah orang.....

No comments:

Post a Comment