ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, October 19, 2009

Mengantuk sangat......

Ini cerita E in jumaat yang lalu....petang pas ambik E in dari taska aku singgah beli donut untuk E in...makannya sket je selebihnya asik kedepan kebelakang masa aku tengah drive...tak mo duk diam langsung...dah sampai umah..main dulu pastu aku mandikan...bagi makan siap2 pas tu tetiba je dalam kul 6 lebih tu dia nek atas kusi....masa tu aku tengok syok melayan cerita apa aaa kat tv????lupa lah....then aku tengok E in dah terlentok2 atas kusi tu..aku pujuk masuk buai tak nak so aku biarkan aje dia tido dulu..jap-jap lagi leh pindahkan E in masuk buai...hasilnya....jom layan E in tido....bermula dengan gambar yang last skali tu ya...sampai lerr matanya tertutup rapat..kesian anak aku..mengantuk sangat........



3 comments:

  1. Hehehe.. nie kalau ade pertandingan tidor nie mesti E in dah menang nih... dgn nampak mata putih dia je

    ReplyDelete
  2. to Ummu Qaisara dan faradilawati: hehe..ni kes mengantuk sangat sebab dah pekena ubat batuk, demam, selsema dan antibiotik kat taska tadi...tu pasai dah tak tertahan2 matanya...

    ReplyDelete