ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, October 1, 2009

Honey Apple3

Assalamualaikum semua....korang penah dengar ke tak pasal Honey Apple3 ni? Aku? biasa dengar....dan tergerak di hati aku untuk mencuba minuman ini....oh ya.....bukan setakat untuk menguruskan badan ya tuan-tuan dan puan-puan...aku ni bila tengok slogannya yang bertulis 'Sedap Sihat Segar' Nak Kurus Tak semestinya mahalll!!!! mula lah aku nak try.....ni pun setelah aku melayan portal UPSI, ada student masuk iklan ni kat ruangan forum..tu pun setelah berminggu dok pokir nak beli ke idak....akhirnya aku ambik keputusan nak mencuba....cuba selagi boleh...hehe...terul betul aku kan? ya lah aku kan duk opis..bila masanya aku nak exercise? asik duduk je membesarkan punggung..hahaha...dulu zaman bujang aku aktif main netball...posisi C pulak tu..tu pasai lerr aku sekeping aje....lemak tak sempat nak landing dah terbakar....alasan....alasan ke??? bila ah ada anak ni...aktiviti waktu petang dah tak leh nak beriya sangat....dulu masa tak de anak lagi aku join juga aerobick..main netball...skang ni mana ada dah...

Apa yang aku melalut-lalut ni?????Jom aku terangkan fungsi Honey Apple3

Sedap Sihat Segar

Nak Kurus Tak Semestinya Mahal!! (harga sekotak baru RM 38.00) dan ada 24 sachet

Fungsi:-

1. Kurus dengan sihat

2. Detoksifikasi

3. Menghilangkan lemak

4. Membantu menurunkan dan mengekalkan berat badan

5. Melawaskan pembuangan air kecil dan besar

6. Melembapkan dan mengencangkan kulit

7. Meningkatkan kecergasan

8. Menghilangkan stress dan membantu tidur lebih nyenyak

Ok kawan2....diminum 2 kali sehari sebelum makan, maknanya sekotak boleh minum tuk 12 hari....kalau beli 3 kotak pun tak sampai RM 200.00....aku penah minum Herbalife.....keputusan memang memberangsangkan tapi bila tak ambil....badan naik mendadak....ya lah bila tak minum Herbalife....makan 3 kali sehari....Insya Allah yang ini, sebab harga murah, aku rasa aku boleh amalkan di samping aku minum JMD......Insya Allah....USAHA TANGGA KEJAYAAN.....nak kurus...kena belanja lebih sket buat orang cam aku yang tak dapat nak pi exercise ni..hehe

8 comments:

  1. oo tak penah dengar produk ini..baru keluar yeeee kak

    ReplyDelete
  2. to ibu_umairah: mmm....baru tu tak lah baru sangat produk ni tapi rasanya ok..cuma manis sket lerrr..kena banyak minum air...

    ReplyDelete
  3. kak..saya pun dulu pernah amik herbalife. mmg jadi lama2 tak lalu dek tekak. Mual.. n mahal ler. skrang berat badan sya mendadk naik sejak bersalin. Ok ke produk ni? kalo jd mcm nak try gak arrr..nak kena turun +-6kg lg ni

    ReplyDelete
  4. yerk setuju dan betul cadanagan akak tue.. biler dah ade keputusan yg memuaskan nantie post ler entry kat blog nie.. mane tau mujarab boleh ler kiter nak cuba pulark.. badan kiter tembam nie..huhuh

    ReplyDelete
  5. salam dik ... mana2 formula atau jenis produk kalau kita disiplin kan diri kita dgn mengamalkan pemakanan yg sihat .. kita x akan dapat hasilnya ...

    x kira lah mahal atau murah .. kalau tekak dah berselera tuh , x leh jugak nak buat per2 .. heheh aper2 punnn tepuk dada tanyer selera .. kalau nak cantik kenalah usaha .. x kira produk apa punn kan ...

    selamat mencuba dan semoga berjaya .. sbb kalau sihat dan sakit diri sendiri jugak yg tanggung kannn ..

    ReplyDelete
  6. opss silap

    " kalau kita x displinkan diri kita ..."

    baru betuiii

    ReplyDelete
  7. Hi..jes nk share..klo u minum honey apple + pakai korset PB..for sure lg cepat u jd rampingg..sehatt....husband pun pasti tripple happy:)
    yg tgh pntang punn bleh pakai gakk...:)
    for more info check kat my blog

    ReplyDelete
  8. bagus ni.. produk baru, x pernah dengar lg.

    ReplyDelete