ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Wednesday, July 4, 2012

Terkini....

Malasnya nak update blog
hak hak
minggu ni kandungan dah masuk 31 minggu...
last week masa check up kat Klinik O & G Hospital Slim River
Doktor siap pesan next check up sila lah bawa beg pakaian siap2...

Ehhhh kenapa lah Doc tu cakap kat aku cam tu ehhhh????
actually ada masalah sikit ngan uri aku...
sama kes cam waktu aku mengandungkan E-in dulu
but this time Placenta Privea Type 3 pulak...
aduyaiiiii....
Doc cakap uri tu kalau naik pun, naik sikit je...tetap kena C-ZER

hmmm aku dah agak dah....
sekarang perut bahagian bawah memang terasa sakit
mungkin sebab tempat C-zer dulu tu yang menyebabkan aku terasa sakit
dan payah sangat nak bergerak....
kalau dah baring lak bila nak bangun tu...
Ya Allah..tuhan je lah yang tahu macam mana seksanya nak bangun...
kalau kat opis..bila duduk lama-lama sangat
mulalah punggung pun sakit..nak baring je rasanya...
buat kerja pun SLOW je skang ni....

Jadinya next check up kat Hospital Slim adalah pada 25/7/2012 means kalau keputusan scannya tetap sama....duduklah aku di wad untuk entah berapa lamanya...
kalau kes E-in dulu..3 minggu 3 hari aku duduk makan tido makan tido kat wad
but this time agak berbeza sket sebab dah ada anak yang besar sikit
hati risau nak meninggalkan E-in...
ya lah manja sangat ngan aku kan...bangun tido pun selalu nak mama je...
cam ne lah agaknya nanti bila aku tak ada tu ya....

Kalau kena c-zer...means awal lah aku bersalin....iaitu sebelum Raya Puasa 2012...
maknanya xdapat lah aku makan lemang ngan rendang tahun ni..
huwaaaaaa....pantang wehhhhh

No comments:

Post a Comment