ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, July 5, 2012

Mama jangan marah


Al-kisah si anak
tiap kali bila di suruh mandi
masuk aje dalam bilik air
main main main
bila aku bagi berus gigi suh gosok gigi pun boleh buat aku HOT
belum lagi nak jirus air kat badan ngan kepala tu
ada masa mandi air kolah je
tapi kalau cuaca sejuk dan aku rasa air dalam kolah tu sejuk
aku mandikan dengan air panas
nak disabunkan pun main main main dalam bilik air
sampai basah lah aku dibuatnya
bila aku MARAH....

E in akan cakap, "mama jangan marah..nnti mama jadi warna hijau......"
maksud Ein aku akan bertukar jadi cam Incredible Hulk...
hua hua hua
anak anak....dah besar ni...petah sungguh bercakap...

MAMA SAYANG KAKAK....muah muah

No comments:

Post a Comment