ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, July 9, 2012

Bsp............

Oppsssss.....
tu bukan tangan aku ya...
hari ni buat BSP kat Klinik Tg Malim
jap g kul 11.30am pun kena cucuk lagi
then sambung kul 5.30pm and last sekali kul 9.00pm

next Monday, check perut pulak

next Monday lagi iaitu pada 23 Julai pun
buat BSP lagi.....
tu dah 3 Ramadhan dah tu...

huhu..........25 Julai akan ke Klinik O & G Hospital Slim River
xpasti samaada that day akan terus kena masuk wad....
kalau masuk wad awal pun
aku tak kisah sebab dapatlah aku berehat kan....
xde lah nak kena banyak bergerak cam sekarang ni...
letih sangat.....
tapi dalam pada masa tu jugak
aku kesian kan si anak
yang manja sangat ngan aku tu....
mudah-mudahan Allah permudahkan semua urusan ku...

No comments:

Post a Comment