ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, November 14, 2011

14 November 2011..today is the day......

Today is the day...Happy 4th Birthday kesayangan mama...sekejap je masa berlalu.....dah masuk 4 tahun umur anak ku......Mama doakan mudah2an anak mama ini akan menjadi anak yang baik, yang soleh dan solehah...anak yang mendengar cakap...anak yang menyenangkan semua orang...anak yang pintar dan bijak....anak yang mengenang jasa mama dan papa......


4 tahun....macam tak percaya je kan..... Next year dah nak masuk tadika..... owhhh...... i still can't believe that my little girl dah semakin membesar...... semakin bijak.... semakin keletah.... macam-macam lah.... selalu kena marah dengan aku...owhhhh???? mana taknya, suka sangat mengacau aku masa aku sibuk nak memasak..... sampaikan aku nak bergerak pun susah...dengan kuali panas + minyak panas + pisau lagi....aissshhhh macam-macam lah.... heeee jangan salah faham ya kenapa aku selalu sesak nafas ngan budak ni... ya lah selalu berdua je ngan anak dari pagi sampai ke petang, kalau hari kerja pun cam tu apa lagi time cuti (selalunya).... orang lain, balik sekali ngan en. suami ke rumah so ada lah yang boleh melayan anak....aku????? aku sorg2 melayan anak ngan macam2 yang aku nak kena buat....nak memunggah barang dari dalam kereta bw msk ke dalam rumah, nak memasak untuk anak makan lagi, kekadang tu aku tapaw je...nak solat lagi...nak mandi lagi..tu belum nak angkat kain di ampaian lagi..nak masukkan kain baju kotor dalam mesin basuh lagi..nak sidai lagi.....dengan segala kerja rumah lagi lah yang macam-macam kena buat.....ate...macam mana asik tak bergaduh je ngan E in....hehehe.....so, situasi kita tak sama ok......

Walau apaun....aku sayang budak ini sangat-sangat sebab masa mengandungkan E in pun aku dah di duga dengan bermacam-macam dugaan......hinggalah aku selamat melahirkan E in melalui pembedahan.....Serik??? Fobia??? masih lagi ada dalam diri aku.....

Oppppssss....maaf lah ya... tak de gambar ole-ole untuk kawan-kawan E in sempena birthday tahun ini.... kamera xde kat tangan aku.... and aku memang ralat banyak..... xpe... azam tahun depan, kumpul duit untuk beli kamera dslr seperti yang ku idamkan......

Sekian....

2 comments:

  1. happy 4th buzzday!! moga jadi anak yg solehah!!

    ReplyDelete
  2. happy besday gegirl e in...makin membesar..makin terserlah mirip ayah dia kan...aku selalu ingat besday e in ni..sebab dekat dengan kyra...pesan kat e in, happy besday yee...takyah suka2 sgt..tahun depan sekolah! hahahahahah

    ReplyDelete