ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, February 21, 2011

Masa tak sihat.....

Assalamualaikum semua...ni N3 saje2 je ni....saje nak tempek gambar E-in masa dia kena chicken pox tahun lepas.....sebabnya aku guna hpon lama aku ni...so dapat ler aku transfer gambar2 kat dlm tepon ni ke pc aku...hehe
12/10/2010 - ingatkan kena ulser sebab tak lalu nak makan, minum pun tak mo......sampai demam..rupa2nya....
-
-
-
-

nampak tak??????

bawah leher

kat badan....
-
-
-
-
sudahnya 4 hari aku tak kerja.......sian busyuk mama nie.....

1 comment:

  1. salam..kuatkan semangat yer mama ..ni semua dugaan..saya follwer baru mama..k kalau free2 follow kiter blik untuk tambahkan kenalan.tq

    ReplyDelete