ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, February 7, 2011

Hutan Lipur Lentang, Bentong Pahang

Memula tu aku tempek gambar kek dulu ehhh....uuu nyum nyum.....hubby laling beli masa birthday aku hari tu...tapi yang banyak makannya si E-in...ni lerrr kek feberet E-in...kalau bawa pi Secret Recipe...mesti minta kek ni......sekali makan bukan sket2...2 slice skali makan...adeiii. Sudahnya beberapa hari E-in sembelit....haha...terus aku pesan kay hubby laling, len kali tak yah lerr beli besar sebiji cam ni...beli yang dah potong pun ok...memang lerr anak suka makan tapi sudahnya?????haaaaa......sian kat anak

yeee haaa....budak kecik ni mmg suka sesangat lerrr kalau dapat main air......citer hari khamis last week, lepas tapaw kat McD Genting Sempah...tak leh nak makan kat McD sbb orang ramai sgt, jadinya singgah kat Lentang....dah siap makan bagai....E-in laju je nak ke sungai sudahnya papa lerr kena layan...mama? ampun...aku tak kan masuk dlm air punya......jadinya aku jadi penonton aje lerrr....



apa yang orang lain buat..itulah yang E-in ikut........

No comments:

Post a Comment