ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, October 1, 2010

Riang Ria Di Aidilfitri 1431H/2010M

Assalamualaikum semua...maaf lah ya....sana sini aku rasa semua orang dah habis buat N3 story pasal raya..aku????heee baru nak post........malas lerrrr....apa pun....korang layan je lah gambar2 raya aku dan family kecikku ni yaaaa..tema kaler tahun ni...PINK...shocking pink...kain tuk buat baju aku ngan E in, aku beli kat Azzara Cotton....biasalah..online...tudung aku pun aku beli online jugak....huuuu gila shopping online aku nieee...heeee. Baju melayu hubby laling lak..dia beli kat jalan TAR kalau tak silap aku....tu pun dah dekat nak raya baru sibuk nak cari baju melayu...huwaaa aku siap ugut lagi..kalau abang tak beli baju melayu baru...kita tak yah raya..duk umah je..tak yah pi mana2...hehe....ampun ya abang....
Ok lah....korang layan aje gambar2 yang aku tempek kat sini ehhhh.....






with SIL...
E in ngan sepupu2nya....

ralit benar menengok aku memotong kek....nnti dah besar sayang leh buat pulak ya....


gambar laling je ada..gambar aku tak de....huuuu

my small family....

masa untuk bagi anak-anak makan.......posing dulu



besar tul leher baju kurung E in sampai menggelebeh....

ni cerita sebelah petang pulak....sblm balik ke umah sendiri..E in nak makan ayam kfc...jadinya singgah lah kfc dulu....




Hari raya ke-2...di Bentong
bukan senang nak suh budak ni pakai dress....ada lagi 2 helai dia xmo pakai....ni sib baik nak pakai...


ehhhhh dah habis?????dah habis lah ya...aku ketandusan idea nak bercerita.....sekian

No comments:

Post a Comment