ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, October 25, 2010

New handphone for me...PINK kaler.....

Assalamualaikum semua......lama betul tak update blog.....bukan tak de cerita dan gambar cuma kemalasan melanda diri ku ini...huahhahahahaaaaa......jeng jeng jeng.....gambar search kat google ehhhh....
Nokia E63...hampir 8 bulan aku guna...sampai bateri pun dah kembung..sib baik tak meletup...patutlah dah tak leh tutup rapat...ayoooooo..awal bulan Okt. hari tu...hpon laling rosak..aku lak asik duk servey Nokia X5 kat internet......jadinya bila hpon laling dah langsung tak boleh nak tekan menekan, langsung laling bawa aku pi kedai hpon Nokia...terus belikan aku Nokia X5.....waaaaa tersangatlah comei.....kaler pink lagi..hehe...jadinya skang laling pakai E63....aku lak X5.......

ini lah Nokia X5 nya......dek kerana terlampau comeiiiii...langsung xde sarung untuk tepon ni dijual kat kedai...kat tempat lain aku tak tau lah ada ke idak....

Any way...mekaseh ya laling....I LOVE U.....muahhhhh

3 comments:

  1. Wahh bestnya..dpt x5 dari laling yer.. :)

    ReplyDelete
  2. hehe...laling kata comei je X5 tu cam make up

    ReplyDelete
  3. salam...sy pun baru nak membelinya....user friendly tak phone tu...hehe

    ReplyDelete