ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, October 4, 2010

Majlis Malam Tautan Kasih 'Cik Zahariah Mohamed Shaharoon' 2/10/2010 @ Hotel D Palma Ampang

Salam semua....kali ini citer pasal majlis Malam Tautan Kasih mantan Ketua Pustakawan..merangkap BOSS aku yang telahpun bersara pada bulan Ogos yang lalu.....untuk makluman semua..majlis adalah anjuran Kelab Kakitangan Perpustakaan ya....jangan salah paham ya....sebab tu majlis nampak kecik je...apa pun best...semuanya berjalan dengan lancar dan meriah...buat adik2 yang baru dan masih muda2 semuanya...tak sangka semuanya berbakat besar....teruskan dan kembangkan bakat2 anda ya....
Well....bergerak dari UPSI jam 5.00 petang...naik bas UPSI, sebelum tu hujan lebat sib baik dah berenti....nak menyampai ke hotel....punyalah jem....aku pun tak pasti kul bape sampai.....hehe lupa lak nak tengok jam masa tu....apa pun.....jom layan gambar2 dari kamera aku...tak banyak gambarnya...selebihnya pada 2 orang staf merangkap jurugambar pada mlm tersebut....

tuan punya blog enterprem dulu ehhhhh......

di dlm dewan.....

pencuci mulut....

lupa lak nak merasa pencuci mulut yang ini....


geng pentadbiran....

with new staf...kira baru lah jugak.....

kami lagikkk...heeeeeee

antara persembahan pd mlm tersebut.....

aku lagi....mas ni majlis dah tamat...sementara tunggu bas...apa lagi..semua orang sibuk bergambar termasuk lah aku...

ajk + geng teknikal



geng pentadbiran........................


Ini aje lah gambar yang dapat aku tempekkan kat sini..aku pun ntah tak tau nape malas nak mengambik gambar...hehe...nak upload kat fb tak lepas2....eeee nyampah tul...esok aku nak bawa broadband + laptop datang opis.....haha....

No comments:

Post a Comment