ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, March 22, 2010

Nenek bagi ole-ole.....

Masa cuti sekolah baru2 ni....my MIL pi melancong ke China.....pi hari Sabtu 13/3/2010...sampai M'sia hari Rabu.....kot????hehe....Mak tanya aku nak kirim apa???Aku cakap kat mak tak yah beli apa2 lah.....tapi cam besa lah mak....bila pi melancong...kompem lah menantu ngan cucu2nya akan diberi ole-ole.....terima kasih ya mak.....buat susah2 je.....
E in with her new cousin...Aimy Sarah....anak kepada adik hubby laling yang bongsu....adik ipar aku lah.....putih melepak cam anak jepunnnn.....

ini pulak....aksi budak yang tak reti nak duduk diam langsung bila masuk dalam kete.....alahaiiiii


opsss opsss mama....ehehehhhh

ini lah dia....ole-olenya......beg kain...cantekkkssss bangat.......

sarung kotak tisu...sepasang ceongsam tuk E in..sepasang kain sutera China tuk aku + uncang...hehe...sebab aku orang pertama tgk kain, so aku boleh pilih...selalu tu aku lah yang terakhir...hehe.....

ini gambar tak guna flash.....saje je aku tempek supaya korang nampak ngan lebih jelas lagi....

taraaaaa.........aku tak tau lah E in nak pakai ke idak baju ni...skang ni pun duk memilih je baju...malam2 tidur pun bukan dia nak pakai baju tidur dah la ni.....

ini pulak?????ohhoooo aku peminat anakanda Sultan Perak...YM Raja Azureen....cantik....sopan santun....eeeee aku suka kalau dapat tengok dia face to face......tau ke asal nama E in????aku ambik sempena nama YM Raja Azureen lah cuma aku tukar dari 'A' menjadi 'E'.....hehe

No comments:

Post a Comment