ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Sunday, March 14, 2010

Model Busana Muslimah......

Ngeeeee.....hari ni ahad...semalam sabtu....adessss bosan gilerrr kat umah....hubby laling tak balik.....student OUM peksa so pagi2 dah nak kena ada jadinya laling tido kat KL....malam ni Insya Allah balik...balik lerrr aku gosok 2 helai je kemejanya...hehe
Ini jam sambil melayan E in main..aku pulak melayan tenet..nak tengok tv?hmmmmm mana dikasinya aku tukar channel lain.....always like that...menci tau...nona pun dah tak dapat nak tengok skang ni....
Tadi aku dah masakkan ikan bawal goreng kicap......'french toast' jugak yang E in nak makan...hmmmm...sudahnya aku yang meratah ikan bawal goreng kicap tu...hehe
Jumaat baru ni....ada mesyuarat agung PEWARIS kat UPSI....2 days before...boss suh aku cari 10 nama tuk jadi model Busana Muslimah.....dari Butik Fauziah Latiff.....aku? kena jugak lah.....walau hati tak nak..terpaksa...lagipun aku mana besa jalan 'catwalk'.....boss aku kata..suka hati lah nak jalan cam na pun.....bersama2 Azura, Wan Kartini, Halida, Siti Fairuz dan Intan...kami practice jugak lah pagi tu....
cam besa...tuan punya blog wajib enterprem dulu......baju kurung batik merah ni tahun 2006 punya wokeh....beli kat Terengganu masa pi lawatan ke KUSTEM.......jangan marah aaaa sudah muat dipakai.....cuma baju2 masa aku bujang2 dulu je belum muat untuk dipakai...mmg masa bujang aku kurus sesangat wokeh dengan berat 45kg aje......
pose yg sama cm gambar atas.....

haha...ini jumaat pagi..tudung aku bedal aje...ntah kemana tudung tuk baju ni aku simpan..ni pun baju kebaya 4 tahun sudah...sudah boleh dipakai....

jeng jeng jeng....Jumaat petang 12/3/2010....Jubah chiffon dari Butik Fauziah Latiff...elok muat je ngan aku walau sedikit longgar.....harga? RM 4++ wokeh kalu tak silap aku...mmg cantik jubah ni....
ini aje gmbar yg aku ada...ni pun dr hpon aku...Insya Allah kalau ada lagi gambar lain..aku post kat blog aku wokeh....

4 comments:

  1. fuiyoooo...jadik model tuh.mmg cantik gmbar akak dgn jubah biru tuh..sweet sgt2x..=D

    ReplyDelete
  2. canteknye jubah chiffon tu ;) tuan baju pon cun!

    ReplyDelete
  3. okay la tu.. ada gaya model..cun phwett

    ReplyDelete
  4. lily + CatlinaFly + nadnye: hehe..mekaseh.....

    ReplyDelete