ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, March 5, 2010

Macam mana nak hilangkan......

Haluuuu semua....jam dah pukul 12.10 tengahari...jap lagi nak balik umah..hari ni jumaat, 12.15 dah leh balik... yahooo.... sorry bebanyak.. terlampau banyak kerja perlu disiapkan.. blog aku pun sepi sunyi jadinya..muahahahhhaaaaa......

Heeeee......aku just nak tanya..kot2 korang semua ada petua....petua menghilangkan kesan lebam di bawah mata...cuba korang semua tengok betul2 kat muka aku tu...walaupun aku pakai sunblock then aku tempek ngan compact powder but kesan lebam bawah mata aku tu still nampak....huuuu almaklumlah...sejak ada anak ni...tidur pun tak pernah cukup dan lena...mana tak nya, walau si E in bergerak sikit pun masa tidur, aku boleh sedar....haaaa tu pasal lerrr lebam bawah mata...

Opppppssss.....gambar ni gambar aku yang terbaru tau...semalam tangkap...saje je.....memenuhkan memori hpon aku...wahahahhahaa....

3 comments:

  1. salam..
    betul la kak..nani pun sama..lebam sgt2 kat bawah mata..mcm2 dah guna..tapi still xhilang..baru2 ni nani ada baca...letakkan uncang teh yg dah digunakan kat lingkaran mata kita tu..tapi susah ckit la nk buat..nani tak minum teh..kat umah xde teh pun..laz2...amik jln mudah..lantak la.tak yah pk.kikiki

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum :

    Radiah : cubalah lekapkan mata ngan uncang teh yang disimpan dalam peti ais.selepas kita buat air teh, uncang teh tu jangan buang.Ataupun letakkan kepingan timun.

    ReplyDelete
  3. nsazwa & ina mail: mekaseh....nanti kita letak uncang teh...tapinya kat umah jarang minum teh...hehe.....tak pe tak pe....nak ilang, mesti lakukan apa saja....

    ReplyDelete