ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, January 21, 2010

Mari kita mewarna.....

Aduiiii...lama tul aku tak update blog aku ni......sawang tak de lah banyak sangat....kat opis mmg langsung tak ada masa nak update ok???????banyak keje nak kena settle.....dan tak juga settle2 sebab aku tak leh nak key in maklumat atas kerana masalah pada sistem....dan malam ini...tuan puteri dah masuk beradu pas maghrib tadi...aku plak mata tak mo pejam lagi...hubby laling pun tak sampai umah lagi...dah pukul 10 nie....jadinya aku ambik kesempatan transfer gmbr dari hpon aku ni.....
Ini cerita bila aaa????aku pun dah lupa.....cuti hujung minggu...cam besa aku ngan E in je berdua kat umah...jadinya....ini lah antara aktiviti si E in....mewarna dan menconteng.....
yang ini E in panggil mama...hehe......buku ni aku beli kat Cosway..ada kad2 bergambar sekali...tukar kupon ntah thn bila punya ntah.....



hohohooooo...bukan 'mama' yang E in kaler tapi si rabbit..... cuba korang tengok kaler pensil tu....kotak nya dah koyak...jadi aku letak dalam cawan mee segera....boleh lahhhhh......dari bersepah2 kan???????

No comments:

Post a Comment