ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, January 7, 2010

Bandingkan.....

Hehe....aku yang berenti rehat jap.....keje hampir siap.....terasa panas kerana air cond tidak berfungsi dek kerana spare part TIADA.....dalam setahun entah berapa kali macam ni daaaa......jadinya entry kali ni saje saje jekkk....cuma nak korang bandingkan gambar terkini aku (atas) dan dua keping gambar tahun lepas....ada nampak perbezaan ke tak??????cuba tengok betul2........hahaha.....tengok tang pipi aku yang semakin mengecil ituuuuu.....


2 comments: