ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, April 18, 2011

Aku nak beli yang cam ni pulak...

Salam semua......aku xmo citer lah pasal kejadian tempoh hari ya...aku masih TRAUMA..tido malam pun tak lena.....menakutkan...terbayang2 aje...huuuuuu

-

-

-

tengok gambar bangle kat bawah ni lelama sket ehhhh........

-

-

gambar...kredit to Siti Rohaniza geng FB....


harga?????? 3ribu +++++..RM tau........so..aku rasa lebih baik aku beli dan pakai yang besar camni 1 je kat tangan..betul tak????huhhhh berangan tak sudah2 aku ni...berangan???aku kalau bab-bab EMAS aku sanggup kumpul duit nak beli..hik hik....tunggu ehhh kalau ada rezeki lebih tahun ni...dapat lah aku pakai dan melaram yang cam ni lak...yang penting nak beli tuk E-in dulu....tunggu dapat duit main kutu tahun ni...Insya Allah....

4 comments:

  1. perempuan ngan barangan kemas mmg xdpt dipisahkan.. inysa-allah ade rezeki tue nanti boleh rembat gbr kat atas tue... sure boleh amin

    ReplyDelete
  2. cantiknyer design...
    ai pn suke gak.. heheheh

    ReplyDelete
  3. EIJAM'S FAMILY: ya betul.....perempuan dan barangan kemas mmg tidak dapat dipisahkan.....Insya Allah....

    Leily: cantikkkan.....tapi selalunya bila pi kedai emas..mesti nampak yang lain lagi cantik..heheheeee

    ReplyDelete
  4. Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

    http://www.zuwairiaiman.com

    ReplyDelete