ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, January 31, 2011

Ehhhhh...buat apa di UPSI?????

Salam semua.......baca ke tak tajuk N3 aku kali ni???? baca kan....camne lak laling aku leh berada di UPSI ya?????? hehe......ianya kerana pada 19 Januari 2011...telah berlangsungnya Seminar Pemantapan Perkhidmatan di Dewan SITC UPSI...so....team Open University Malaysia telah memberi sedikit taklimat mengenai pembelajaran di OUM...so that day...aku datang kerja sekali ngan laling ku....laling aku skang ni kat Marketing Unit ya..bukan lagi di Learning Centre so kalau ada pameran dan yang berkaitan dengannya...maka adalah dia....hoho cam kat UPSI dulu jugak..dulu2 memula kat PRO....sama je kerjanya...promosi promosi promosi......
bersama En. Ghazali Din...

Team OUM....yang sebelah laling aku tu..itulah Big Boss Marketing Unit....betul ke???hehe minta maaf kalau salah ya En. Yon...

latest picture dari kami berdua....hehe..dah lama tak bergambar berdua2an begini....

No comments:

Post a Comment