ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Monday, January 31, 2011

Dah turun......

Apa menda yang dah turun????
hehe....alhamdulillah hari ni dah masuk 31hb. Januari 2011 means dah 31 hari juga aku tak menjamah nasi....
and yang bagusnya berat dah turun 3kg....
aikkkkk???? 3kg je? iyolah....ok lah tu kan......dari tak turun langsung....lagipun skang pagi aku makan, tengahari pun aku makan...malam pun aku makan BUT no RICE ok.....dulu mmg aku makan sekali je sehari tapi la ni tak tahan lah..perut rasa sebu jerkkkk...so kena makan juga untuk alas perut....hopefully berat akan turun sehingga dibawah 60kg.....Insya Allah
USAHA TANGGA KEJAYAAN

1 comment:

  1. hai. saje je nak mencelah. Makan nasi sekali sehari pun ok. Buat diet protein pun bagus gak. Makan dalam kuantiti kecil 5 kali sehari mostly protein k.

    ReplyDelete