ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Thursday, June 10, 2010

Sambutan birthday Aida.....

9/6/2010 bersamaan hari Rabu...after 2 pm.....sambutan birthday Aida telah diadakan, my opismate, setiausaha kepada Ketua Pustakawan. Actually birthday Aida jatuh pada 8/6/2010 tapi Aida tak sihat that day...buat kecil2an aje ya kawan2....yang hadir staf PTD..ada beberapa orang yang tak ada dalam gambar...layannzzzz...
Mari aku perkenalkan, mula dari kiri berbaju kemeja warna coklat tu...En. Khairul Asyrani seorang pegawai teknologi maklumat di PTB, En Ahmad Fazli, orang yang diraikan: Aida atau nama penuhnya Noraiada Ahmad Tahir, yang terselindung tu 2nd boss, Puan Rusliza Yaacob, berbaju hijau tu big boss: Cik Zahariah and yang last berbaju dan bertudung wana coklat tu aku lerrr tu....

2 comments:

  1. Salam..

    Saya adalah seorang yang baru dalam dunia blog ni .

    Sekian lama mempelajari bagaimana untuk menjadi seorang bloger yang baik, rasanya sudah sampai masa untuk saya membina rangkaian bersama-sama blogger hebat yang lain, serta mempelajari lebih banyak untuk menjadi blogger yang hebat seperti anda..

    Di harap kita dapat saling kunjung mengunjungi antara satu sama lain untuk ukuhwah..

    Sesungguhnya hujung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih tajam dari mata pendang

    Wassalam
    http://tasbih-alam.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. happy birthday Aida.semoga panjang umur dimurahkan rezeki.Aminnnn.

    ReplyDelete