ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, April 9, 2010

Syukur alhamdulillah

Syukur alhamdulillah...........

Petang tadi masa ambik E in kat taska.....aku tengok E in ceria je....syukur alhamdulillah....E in dah sihat seperti sediakala..terima kasih buat teman2 blogger dan FB yang perihatin....waktu ini E in dah tidur sebab petang sebelum aku ambik kat taska tu dia dah makan ubat. Cam besa bawa pi nek NENO dulu...then aku beli barang sket...balik umah...E in main ngan menan barunya....walau hati aku kata dah tak nak beli menan baru tuk E in tapi perasaan kasihan masih ada..ya lah anak sorang....turut kan aje kehendaknya......padahal mainan nya dah bertimbun kat umah sampaikan ada yang aku dah bungkus dalam beg plastik hitam....oppssss bukan nak buang ok.....simpan....nnti dah pindah umah sendiri hubby laling kata dia nak display kan menan2 E in yang banyak tu....

2 comments:

  1. alhamdulillah, e in dah sehat.xde lah k.radiah riso lg kan :)

    ReplyDelete
  2. ya lah norly....susah hati dibuatnya bila demamnya lama sangat..lagi risau kalau tak kebah2 sebab this week dah nak berjalan....

    ReplyDelete