ANDA KESUNTUKAN MASA KERANA TIADA JURUGAMBAR? SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA

KLIK KLIK............kalau ada iklan, tolong klik ya.....

Wanita ISLAM wajib BACA...

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Doa untuk memudahkan sebarang urusan

"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan. Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."

sumber: http://doaharian.blogspot.com/

Doa supaya dapat membayar hutang

"Ya Allah, cukupkanlah aku dengan segala perkara yang telah Engkau halalkan daripada segala perkara yang telah Engkau haramkan. Kayakanlah aku dengan kelebihan Engkau daripada meminta kepada orang lain."

'Ya Allah, aku berlindung denganMu dari ditimpa kesusahan dan kedukaan, dari kelemahan dan kemalasan, dari kedekut dan perasaan takut dan dari desakan hutang dan paksaan orang."

sumber: http://doaharian.blogspot.com

My Followers....thank you so much

Friday, April 9, 2010

Supplement untuk aku.....

Sape tak nak kelihatan muda jelita?????hehehe....Soy Collagen....2 kotak sekaligus aku beli....baru je beli petang tadi sebelum ambik E in kat taska..kul 3 aku dah kuar dari umah...memula pi kedai jahit tempah baju kurung pahang...then aku pi beli tudung...pas2 aku pi beli menda nihhh......
Nape beli sampai 2 kotak sekaligus....dalam 1 kotak hanya ada 10 sachet yang perlu diminum sekali pagi dan sekali malam dan hanya cukup tuk 5 hari....daripada asik nak berulang ke pekan Tg. Malim .....macam jauh sangat ya...., bek aku beli lebih kan????Saje nak cuba....umur pun dah 30an....so harus cari supplement agar kekal muda jelita...tak gitu?????Yang pentingnya supaya hubby laling sayang lebih kat aku.....Jamu Mak Dara tetap tak aku tinggalkan................
Apa manfaatnya Soy Collagen ni?????muahahaha...korang cari lah sendiri ya??????Aku beli dapat diskaun lagi....kalau beli kat kedai yang mmg jual ubat/jamu mana de dapat diskaun...yang ni aku dapat RM 26.oo dan RM 27.oo = RM 53.00 aje......harga kat plastik RM 29.00 (kotak warna coklat) dan RM 29.90 (kotak warna merah)....so...apa tunggu lagi?????Kat kedai ni pun produk Tia Amelia murah RM 10.00 (set) dari kedai yang aku pergi sebelum ini...

THIS DRINK IS SUITABLE FOR ALL WOMEN OF ALL AGES.
VERY BENEFICIAL FOR WOMEN DURING PREGNANCY
PRODUK BUATAN MALAYSIA

No comments:

Post a Comment